O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 12 grudnia 2018

Z wieńcem adwentowym


 Tegoroczne zdjęcia świątecznych prac będą dosyć kiepskie. Zepsuł mi się aparat, a ten z telefonu Sony Xperia jest katastrofa. Pożyczyłam aparat od przyjaciółki, ale aura na dworze nie sprzyja robieniu zdjęć, mamy tak pochmurno tu w Irlandii, że czuję się prawie jakbym była na jakiejś Grenlandii, gdzie przez pół roku jest ciemno. 
Nie ma słońca, żadnych promieni słonecznych, tylko szara szarość :) A że nie mam atelier w domu, ani profesjonalnego sprzętu fotograficznego to i niestety jakość moich zdjęć będzie kiepska, a szkoda :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz