O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 11 grudnia 2018

Torebka na czekoladki i nie tylko

Jakiś czas temu zrobiłam dla mojej Hanusi torebkę na prezent i postanowiłam wykorzystać ten pomysł jako tegoroczne opakowanie na drobne, świąteczne prezenty. Jutro wrzucę tu kurs jak zrobić taką torebkę. Gdyby poszperać w Internecie będzie być może takich kursów kilka, ale ja pokażę jutro, w jaki sposób ja ją wykonywałam.



  Zgłaszam torebeczkę na wyzwania:










……………………………………………………………………………………………………….

Przy okazji zrobiłam dwie następne torebki i żeby nie publikować ich w nowych postach 
wrzucam do pokazania tu, gdzie zaznaczam - na wyzwania zgłaszam tylko
pierwsza torebkę z góry.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz