O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 21 grudnia 2018

Słoiki latarenki

Jak już zaczęłam, to musiałam udekorować wszystkie małe słoiki jakie miałam w domu. Dodam, że same w sobie są ładne, bo są pękate, niezbyt wąskie, bez problemu zmieścimy do nich rękę ze świeczuszką, do tego mają po bokach coś na kształt uchwytów. 
Tym razem do środka powsadzałam tealights o kształcie szyszki. 
Każdą dekorację przyklejałam klejem na gorąco. Nawet jak oplatałam górę słoja sznurkiem to co jakiś czas dodawałam pod sznurek kropelkę kleju na gorąco, po to, aby sznurek nie zsuwał się ze słoja, gdy będziemy do niego wkładać rękę ze świeczką. Podoba mi się ten świąteczny recykling :)
Teraz dopiero dodam, że każdy z tegorocznych świątecznych słoików ma dzwoneczki, żeby było jeszcze atrakcyjniej :)




 Te 5 świątecznych słoiczków to komplet i jako całość zgłaszam go na wyzwanie w:

1)  blog SklepikGosi wyzwanie #27 - "Świąteczne ozdoby"









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz