O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 18 grudnia 2018

Magiczne słoje

Ale to frajda przerabiać stare, niepotrzebne rzeczy i wlewać w nie nową duszę oraz całkowicie zmieniać ich przeznaczenie. Ja polubiłam świąteczny recykling. Dekoracje z czego się da, a tym razem ze słoików. Nie będę zdradzać po czym są te słoiki, które przerabiam, ale na pewno były dokładnie wymyte, haha i oczyszczone z naklejek :)

Wszystkie dekoracje przyklejałam klejem na gorąco, nawet sznurek, aby nie zjeżdżał w górę.


Poniższy słój udekorowałam imitacją śniegu na dole, jak i na górze.  Do środka włożyłam światełka na 3 baterie paluszki. Śnieg na dole słoja ma zakrywać pudełeczko na baterie.






Dekorację tą zgłaszam na:

 #36 wyzwanie pt. "Świąteczne dekoracje" na blogu Scrapkowo.pl



#27 wyzwanie pt. "Świąteczne ozdoby" na blogu SklepikGosi



…………………………………………………………………………………………………………………………………...

Przy okazji chcę tu pokazać mój drugi duży słój przerobiony na świąteczną dekorację.

Nie zgłaszam go na powyższe wyzwania. 
Na dole słoja położyłam watę, aby nie było widać pudełeczka na baterie, 
bo tu również są światełka na 3 baterie paluszki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz