O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 2 grudnia 2018

WYNIKI CANDY!!!

W końcu udało mi się zwerbować moją pomocniczkę do losowania wyników w moim Candy rocznicowym. 7 lat za mną - ciekawe ile przede mną?...czy i jak długo będę tworzyć?... 
a może po jakimś czasie zmienię zainteresowania? haha. Wszystko się może zdarzyć :)
Jak na razie scrapbooking to, zaraz po czytaniu książek i jodze, moje ulubione zajęcie. 
Póki co nie zamierzam z niego rezygnować.
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i biorącym udział w Candy :) Dziękuje również za Wasze wszystkie cudowne komentarze i ocenę mojej pracy :)
Widzę, że przybyło kilku nowych obserwatorów, co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać do mnie czasem i wciąż zostawiać komentarze.
Zrobiłam już masę świątecznych kartek, dekoracji i kilka albumów harmonijkowych - pierwszy raz w życiu (jakie to proste i szybkie w wykonaniu!!). Ale jak na razie pochłania mnie ich tworzenie, a publikować je zacznę już za kilka dni. Zaglądajcie do mnie proszę :)


Osób biorących udział w losowaniu nie była chmara, ale wystarczająco dużo, co mnie bardzo cieszy. Moja 6 letnia Hania losowała. Oto wynik:




Justyna Promyk - to do Ciebie powędruje nagroda. 
Napisz mi swój adres proszę i jakie wycinki świąteczne Ci powycinać,
 i wyślij to wszystko na adres kofik123@op.pl. Jak nie zgłosisz się w ciągu tygodnia będę musiała wylosować inną osobę. Dziękuję Ci bardzo za udział w Candy i mam nadzieję, że zobaczę Cię na mim blogu jeszcze nie raz :) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz