O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 27 stycznia 2019

Złote dzwony i brokat

Dziś pokażę jeszcze jedną kartkę świąteczną (sezon zimowy trwa, mimo że Święta za nami, więc może mi to wybaczycie;).
Kolor złoty wykorzystuję tylko w trzech rodzajach prac - ślubnych, komunijnych
 i Bożego Narodzenia.
Kupiłam swego czasu papiery First Edition Paper z serii "Gilded Winter" (często kupowane na wyspach) i uwielbiam z nich robić prace świąteczne. 
Tym razem kartka z okienkiem, a w nim koło ze złotego papieru, który za mało rzucał mi się w oczy, więc dodatkowo posmarowałam go klejem i posypałam złotym brokatem. 
To samo zrobiłam z dzwoneczkami z wykrojnika.
Papier oczywiście też ma złocenia, ale to już fabryczne. 
Digi stempel z Pinteresta.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz