O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 19 stycznia 2019

Reniferkowa zawieszka

Otrzymałam kiedyś od Anapretties w wygranym Candy dwie zawieszki/tagi do przyczepienia na choinkę lub jako tagi do prezentów. Mam je do dziś i akurat w moim przypadku zawsze zdobią choinkę. Zawsze chciałam zrobić podobne, w tym roku się udało. Blog autorki już nie istnieje, ale w moim poście o wygranym Candy znajdziecie jej pracę. 
Wzorując się na niej zmieniłam oczywiście wszystkie materiały, ale zawieszka miała być mała, okrągła, wycięta z jakiegoś serwetkowego wykrojnika, miał być reniferek, taśmy washi i jakieś kwieciste dekoracje.
Zrobiłam takie 3 zestawy po 3 zawieszki, które następnie rozdałam bliskim, wrzucając je im do torby z prezentam pod choinkę :)
Oto moje reniferki na choinkę lub do prezentu jako tagi.



Pierwszy powyższy zestaw zgłaszam na wyzwanie w:





…………………………………………………………………………………………………….

Żeby już nie tworzyć następnego posta w tej samej tematyce od razu wrzucę tu 
pozostałe dwa zestawy reniferkowych zawieszek, ale zaznaczam 
PONIŻSZE PRACE NIE BIORĄ UDZIAŁU W POWYŻSZYCH WYZWANIACH!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz