O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 18 stycznia 2019

Zimowy shadowbox po raz drugi

W poprzednim poście pokazałam drewniane pudełko po tekturkach (złota wersja), które zamiast wyrzucić (nie śmiałabym!) postanowiłam przerobić na dekorację świąteczną. Znów świąteczny recykling.
Te drugie z kolei pudełko w całości pokryłam klejem, już bez malowania farbką, i od razu całe posypałam białym brokatem. Już nie miałam 8 tekturek do jego wypełnienia więc wykorzystałam wycięte z wykrojników śnieżynki i gwiazdki znalezione gdzieś w przydasiach. Tu też dokleiłam digi stempel oraz sznurek i kartkę papieru z życzeniami z tyłu. Gotowe!
Niestety nie mam zdjęcia tego pudełka przed udekorowaniem go, ale proszę sobie wyobrazić drewniane małe pudełeczko13x13cm, z przegródkami, w których swego czasu leżało po 5 sztuk 9 różnych świątecznych tekturek. Zostało samo pudełeczko i jak widać 2 ostatnie tekturki (25th Dec, Noel).


Pudełeczko te zgłaszam na wyzwania w:







czyli mój ulubiony ostatnio recykling






2 komentarze:

  1. Jestem ogromnie szczęśliwa, że udało mi się wygrać wyzwanie w DIY pt. "Poświąteczne zero waste", jako najładniejsza praca. Recykling był ze mną przez cały okres świąteczny i wciąż będzie się gdzieś przejawiał w moich pracach. Dziękuję DT DIY-zrób to sam. Opłaca się startować w wyzwaniach :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń