O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 1 grudnia 2013

WYNIKI CANDY!!!

Trochę późno, ale wciąż 1 grudnia :)
Po długim i zajmującym dniu, po wieczornym mleku Hani i jej wykąpaniu zasiadłyśmy wreszcie do losowania. Do miski powrzucałam kolorowe karteluszki z Waszymi imionami/pseudonimami i zadowolona ze swojej roli Hanusia wylosowała... sami zobaczcie:


Iwona M
Do Ciebie wyruszy nagroda, proszę o kontakt na mejla.

Gratuluję i pozdrawiam, a wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w zabawie
 i za odwiedzenie mojego bloga. Dodatkowo niektórym osobom dziękuję również za dołączenie do grona obserwatorów,  jest mi bardzo miło. 

Na dniach wrzucę COŚ NIESAMOWITEGO, COŚ NAD CZYM TERAZ MOZOLNIE PRACUJĘ. 
Jest to zrobione częściowo z kartonu, a częściowo z papieru, jest związane ze świętami,  jest duże i nie jest to ani album, ani kartka :)
Polecam zajrzeć za kilka dni, bo nie dam rady skończyć tego nawet na jutro, to naprawdę mozolna praca, 
ale jaki będzie efekt ;) Sama nie mogę się doczekać :)


7 komentarzy:

  1. Haniu dziękuje Ci bardzo za szczęśliwą rączkę , wielki buziak dla Ciebie, pewnie miałaś dużo radości przy zabawie w losowanie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Iwony !!!
    Ciekawie zapowiada się Twoja niespodzianka :)
    Życzę radosnego Adwentu i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zabawę i gratuluję Iwonie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) czekam na ten wyjątkowy wpis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratulacje dla Iwonki, a Hania jak najbardziej, była przeszczęśliwa jak zobaczyła tyle kolorowych karteczek. Potem był problem ją od nich odciągnąć, haha.
    A ja jak zapowiedziałam najdalej w środę wrzucę to wielkie COŚ ;)

    OdpowiedzUsuń