O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Myślałam, że uda mi się coś jeszcze stworzyć przed Świętami. Myślałam o świątecznym exploding boxie, z którego po otwarciu będą wysypywać się świąteczne czekoladki :)
Niestety nie udało się. Przeprowadzka w okresie świątecznym to nie najlepszy pomysł, ale niestety czasami trzeba robić rzeczy, które nie są na naszą rękę w danym okresie.
Ale udało mi się zrobić coś, co kompletnie nie ma nic wspólnego z tworzeniem z papieru - otóż pierwszy raz udało mi się upiec pierniki. Pierwszy raz, haha! Pomyślicie z ironią "jest się czym chwalić? pierwszy raz? dobre sobie!" (żart), ale uwierzcie mi, piekłam pierniki pierwszy raz w moim 33letnim życiu i największą  atrakcją tego wszystkiego jest to, że wyszły znakomicie. I ciasto, i wygląd (bo nie miałam foremek, kształty nadawałam sama szklanką lub nożem), i smak - jak dla mnie perfecto, bo uwielbiam pierniki i już wiem, że w większości zjem je sama. A jest ich aż 6 małych blaszek! Sporo jak na mnie, haha.
Dobra dobra, trzeba kończyć, bo Hania mnie wzywa :)

A więc życzę wszystkim ciepłych, zdrowych, radosnych, rodzinnych, magicznych
 i oprószonych śniegiem świąt Bożego Narodzenia 
oraz wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku!


2 komentarze:

  1. Gratuluję - pierniczki to wyzwanie nie lada :) Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) jak przeprowadzka? Coś Cię dawno nie było na blogu :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń