O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 18 lutego 2019

Z tortem na 40-tkę

Kartka, w pudełku własnej roboty, dla koleżanki na 40-te urodziny. Impreza w stylu lat 80-tych, ale była zabawa! Fajnie, że ludzie dorośli jeszcze chcą się tak bawić :)
Kwiaty z foamiranu - moje :)

 




Tym razem wybrałam pierwsza opcję Anny i w mojej pracy użyłam m.in:
-taśmy dwustronnej
- gilotyny (zamiast nożyka do tapet)
- wykrojników w tym koła - najbardziej podstawowy i niezbędny wykrojnik
- kwiaty z foamiranu własnego wykonania


Zgłaszam ją również na wyzwanie na blogu Studio75 - wyzwanie #1 "Pudełko wypełnione miłością", gdyż moja praca od początku była robiona pod pudełko, w którym zrobiłam wykrojnikiem okrągły otwór, przez który miało być widać tort na 40 urodziny przyjaciółki. W środku kartka robiona od serca z ulubionymi kwiatami własnej roboty :)






5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, elegancka karteczka powstała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, energetyczna kartka! Gratuluję pięknej pracy i w imieniu DT TDZ dziękuję za wspólną zabawę w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka w pudełku, bardzo elegancka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 - DT Edyta:)

    OdpowiedzUsuń