O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 2 lutego 2019

Bombki ze stempli i wykrojnika

W angielskim miesięczniku "Simply Cards & Papercraft", który jest sprzedawany również w Irlandii, były śliczne dodatki do kartek bożonarodzeniowych - kolekcja stempli i wykrojników "Bauble Opulence Collection"od Philla Martina. Można wykroić z nich 2 bombki i odcisnąć stemplami ich wzór, a do tego zembossować, czego ja nie robiłam, bo nie mam do tego materiałów. 
Kartek z tymi bombkami było więcej, ale naprawdę nie wiem, co się stało z resztą zdjęć? a jedna taka biała była taka śliczniuuuutka, nie wiem gdzie jest jej zdjęcie. Cóż. 
Tylko te zdjęcia mi się zachowały.
Pierwsza kartka jest liftem kartki pokazanej w magazynie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz