O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 20 lutego 2019

Rocznica I Komunii Św.

Pierwszy raz zrobiłam pracę na Rocznicę ceremonii I Komunii Św.
Kartka jest w takich kolorach, że może być podarowana chłopcu, jak i dziewczynce. Nie zrobiłam do niej jeszcze pudełka, ale może być też tradycyjnie zapakowana w półprzeźroczysty woreczek z organzy, jak większość robionych przeze mnie prac komunijnych.
Kwiat z foamiranu zrobiłam sama.





Banerek do wyzwania tu:





6 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka komunijna Marzenko😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O RANY, to cudowna pamiątka z okazji pierwszej Komunii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo cieszę się że moja mapka tak przypadła Ci do gustu, dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy
    Ze względu na moją chorobę wyniki opublikuję 26 02

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli moja praca, mimo że dodana w komentarzach, a nie w zabce, weźmie udział w Waszym wyzwaniu? Jeśli tak to super :-D Dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń