O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 4 lutego 2019

Clean&Simple na BN

Ostatnie już w tym półroczu świąteczne kartki. Uffff ;)
Naprawdę nie było jak tych ponad 40 zeszłorocznych kartek wrzucić przed Świętami na bloga czy Funpaga na Facebooku, którego niedawno założyłam. Na Funpagu są dokładnie te same rzeczy, które publikuję na blogu, ale z doświadczenia wiem, że nikt z mojej rodziny czy masa znajomych nie chodzi po blogach, a cóż poradzę, że lubię się chwalić tym co zrobiłam :) 
Czy Wy też macie Funpaga na Facebooku? Jeśli tak to podlinkujcie w komentarzach, 
a wejdę tam, skomentuję i zostawię dużego Lika, o co też Was proszę, o ile podobają Wam się moje prace :) Komentujmy się nawzajem, oceniajmy, lajkujmy! Niech ludzie wiedzą jakie zgrabne paluszki mają scraperki ;)

Poniższe 8 kartek wrzucam tu w formie 2 kolaży, żeby nie zawalać tego posta 8 zdjęciami.
Wszystkie są na brokatowych bazach, w prawie wszystkich użyłam dużych tekturowych wycinek ze sklepu Art&Hobby w moim mieście. Tak naprawdę te tekturki to zawieszki na choinkę do ozdobienia, ale ja wolę je wykorzystywać do kartek. Zajmują prawie całą kartkę więc wystarczy dodać kawałek papieru scrapowego, wstążeczkę i kartka Clean&Simple gotowa.





Ostatnia karteczka na kolaż się nie załapała :)



9 komentarzy:

  1. teraz czekam na kartki wielkanocne

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, śliczne karteczki:) oj dawno nie byłam u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, wyświetlasz mi się normalnie:)

      Usuń
    2. a moje konto jak piszą będzie aktywne do 2 kwietnia.

      Usuń
    3. Moje konto Google+ też jeszcze istnieje, sprawdzałam, ale również zostanie usunięte do 2 kwietnia. Ale komentarze już tu na Blogu zostały od razu usunięte, możesz sobie przejrzeć mojego bloga. Pod każdym postem pusto, zero komentarzy, nawet pod postami gdzie prace brały udział w wyzwaniach, gdzie zawsze są komentowane przez DT, to samo pod moim ostatnim Candy - pusto. Cóż. Trzeba zacząć pracę nad komentarzami i promowaniem bloga od nowa.
      A Ty zapisz swoje dane z Google + do archiwum, nie wiem co to oznacza i trwa to kilka dni, to zapisywanie. Komentarzy już jednak nie zobaczę, mimo że dziś zapisałam dopiero dane. Ty jeszcze masz komentarze pod postami, zapisz dane to może i one przetrwają, nie wiem. Nie jestem informatykiem :(
      To proste:
      https://support.google.com/plus/answer/1045788?

      Usuń
  3. Kochana kartki są prześliczne.
    Co do G+ to moje konto też jeszcze istnieje i tak się teraz boję o komentarze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wejdź w ten link, zaznacz wszystko i daj pobierz:
      https://support.google.com/plus/answer/1045788?
      Nie wiem co to da i gdzie zapisuje się archiwum Google+ ale ja to zrobiłam, tzn pobrałam dane z Google+, ale też od razu w ustawieniach bloga przełączyłam Google+ na Blogger wiec nie wiem gdzie to się zapisało? Jak się dowiesz to daj znać, proszę. Mam to już gdzieś... chyba. Przykro wciąż, ale co zrobić? Mój blog jest martwy, od kilku postów w tył, aż do 2015 roku :(

      Usuń