O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 26 listopada 2018

Świąteczny prezent

W tym roku zrobiłam duuużo świątecznych paczuszek na prezenty. Małe pudełeczka, w których obok malutkich świątecznych czekoladek można zmieścić biżuterię, personalizowaną (lub nie) zawieszkę na choinkę, małą perfumkę czy kosmetyk albo gift card. Takie opakowania zazwyczaj wędrują do dorosłych, bo dzieci to wiadomo z czego najbardziej się cieszą? nie z gift card, nie z pieniędzy, a z wielkiego prezentu lub wielu mniejszych, haha. Tak więc ja dla mojej rodziny i przyjaciół będę miała malutkie prezenciki z interesującą wkładką. 
Będę je tu publikować na bieżąco bo jest tego trochę :)





Pudełko było kupione, to gruba tektura. Ja je okleiłam papierem i przykleiłam skromną dekorację i dzwoneczki.

Zgłaszam je na wyzwanie do:





…………………………………………………………………………………………………………………………………..
WCIĄZ ZAPRASZAM NA MOJE CANDY ROCZNICOWE, 
ZOSTAŁY 4 DNI NA ZGŁOSZENIE SIĘ!

https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz