O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 22 listopada 2018

Eco na Święta

W tym roku zaczynam Świąteczne szaleństwo kartkami w stylu eco trochę, mimo że nie są zrobione na eco papierach w całości. Ale są w takiej tonacji, napis jest naklejony na eco papier, a dodatkowo zrobione są na bardzo prostych i tanich papierach...
no i ten sznurek...





W tym roku wszystkie kartki robię seriami, po kilka tego samego rodzaju, 
tak żeby szło szybciej.

Chciałabym jedną kartkę zgłosić na poniższe wyzwania, niech będzie ta pierwsza z góry.






gdzie od razu zaznaczam!!! że zgłaszam pierwszą kartkę z góry, a ULUBIONY ostatnio przeze mnie SZNUREK jest widoczny aż za bardzo :) 
W pracach Świątecznych wykorzystuję go prawie cały czas - jako ozdobę lub np. na nim zawieszam dzwoneczki. Za pomocą sznurka też obwijam pewien element, który po wyklejeniu staje się koszem na kwiaty do exploding boxów (możecie spr w tagach). Lubię przeróżne sznurki - białe i brązowe jak i dwukolorowe, cieniutkie (na tych przytwierdzam dzwoneczki) jak i grube żeby bardzo rzucały się w oczy, jak w mojej dzisiejszej pracy)

………………………………………………………………………………………………………………………….

NA SAM KONIEC CHCIAŁABYM PRZYPOMNIEĆ O MOIM CANDY 
Z OKAZJI 7 ROCZNICY MOJEGO BLOGA! DO KOŃCA ZOSTAŁ JESZCZE TYDZIEŃ :)

https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz