O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 13 listopada 2018

Candy candy candy!

Minęło właśnie 7 lat (!!!) odkąd założyłam tego bloga. Niewiarygodne jak ten czas leci. Jak na przestrzeni tych lat zmieniły się moje kartki, styl, mój warsztat - wygląda jak mały sklepik :)
I choć dawno nie brałam udziału w żadnym candy, postanowiłam sama coś rozdać z okazji 7 urodzin tu na blogu. A do wygrania zestaw z serii "Papillon", na który składają się:
- narożniki na zdjęcia do albumów 35szt
- fioletowe serwetki z ciekawego papieru 30szt
- silikonowe  kwiatki fioletowe i kremowe 11szt
- rameczki tekturowe 6szt.
- ćwieki z serii "Let's celebrate!" 8szt



W przybliżeniu tekturowe rameczki pokryte scrap papierem z serii "Papillon", schowały mi się na zdjęciu głównym więc je przybliżam.



Do nagrody dorzucę na życzenie po 5 wycinków z poniższych świątecznych wykrojników (kolory wg uznania)


Zasady są niezbyt skomplikowane:
1) poobserwuj mnie trochę, bo znów rozkręcam świąteczny interes, a lubię komentarze, jak pewnie każda/y z was,
2) przejrzyj trochę bloga i wybierz 1 pracę, która Ci się podoba najbardziej, albo jest po prostu w jakiś sposób ciekawa. Przez 7 lat nazbierało się setki prac, nikt nie ma czasu na przeglądanie wszystkich postów. Wiem, rozumiem, to logiczne, ale można wejść w jakiegoś taga i zgodnie z zamiłowaniem przejrzeć np boxy, albumy czy też kartki na BN lub inne :)
3) powiadom o moim Candy podlinkowując główne zdjęcie na pasku bocznym swojego bloga lub jeśli nie masz bloga powiadom o moim Candy na innym portalu społecznościowym, na którym bywasz,
4) zostaw komentarz z linkiem do siebie i wybraną 1 ulubiona pracą z mojego bloga.

Wszystko! Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz