O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 27 listopada 2018

Świąteczny recykling

Kto wyrzuca pudełka po prezentach, podarunkach bądź ładne pudelka po rzeczach, jakie kiedyś kupiliśmy?? Nie ja. One się zawsze jeszcze kiedyś do czegoś przydadzą. 
Oto 4 pudełka, w których razem z mężem dostaliśmy od firmy zawieszki na choinkę kilka lat temu. Ładne, solidne, wstążka już była wklejona od środka. Idealne na mały prezent -  zawieszkę na choinkę właśnie bądź inną małą dekorację, na gift card lub biżuterię albo ekskluzywne czekoladki. 
Były dwa zielone i dwa granatowe więc odpowiednio do tych kolorów dobrałam scrap papiery i przykleiłam dekoracje świąteczne. Czerwone wstążki zostawiłam, niech kontrastują ze złotem lub zielenią :)





Żeby nie wrzucać zbyt wielu zdjęć w jednym poście, 
pokażę tu tylko dwa zielone pudełka, 
a w następnym dwa granatowe.



Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak wygląda pudełko w środku. Na wewnętrznej stronie okładki jest papier w jednakowej tonacji i przyklejone będą życzenia.

Pierwsze pudełko zgłaszam na wyzwanie w Studio 75 - wyzwanie #9 "Świąteczny prezent"


…………………………………………………………………………………………………
 PRZYPOMINAM O MOIM CANDY NA 7 ROCZNICĘ ISTNIENIA TEGO BLOGA, 
ZAPISY DO 30 LISTOPADA!

BANEREK NA PASKU BOCZNYM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz