O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 6 listopada 2011

Na dobry początek

Dziś zaczynam zabawę z moim blogiem. Nawet nie wiem od czego zacząć więc zamiast marudzić od razu postaram się tu wrzucić kilka moich prac. Dodam, że inspiracją do tworzenia i założeniem tej strony, są inne osoby, które tworzą. A tworzą tak, że czasem zapiera mi dech w piersiach. Mówię wtedy sobie "Do jasnej cholerki, jak ona to zrobiła? I wszystko ręcznie?". I sama wtedy siadam do zabawy w wycinanie i klejenie żeby udowodnić sobie, że przecież nie jestem gorsza, haha :) Zazdrość też mobilizuje ;) A już myślałam, że to nie w moim typie.

1 komentarz: