O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 10 listopada 2011

30 lat minęło, jak jeden dzień...

Moja 30-tka minęła w zeszłym roku. Niektórzy dziwnie podchodzą do tej daty. Czują, że zakończył się jakiś ważny okres w ich życiu (okres szaleństwa, zabawy, młodości? o nie! ja jestem młoda cały czas!).
Ja poczułam się odrobinę dojrzalej, mój tata nazwał mnie pełnowartościową kobietą (chyba wcześniej byłam dla niego dziewczyną, hehe), ale przede wszystkim nic się nie zmieniło. Ot, kolejne urodziny za mną.
Ale jeśli niektórzy TĘ datę chcą jakoś specjalnie wyróżnić, to i na kartce z życzeniami powinna być o niej wzmianka. Samo "W dniu urodzin" czy też "Wszystkiego najlepszego" nie wystarczy. Oto moje propozycje, mniej lub bardziej bogate.

Ciekawy pomysł z kieszonką na ukrytą wiadomość podpatrzyłam już dawno z inspirującej książki Julie Hickey "Kartki na wszystkie okazje".

A oto tył owej ukrytej wiadomości


Ta kartka osobiście mi się nie podoba, ale skoro ją zaczęłam i miał to być tort...

A z tą kolei miałam inną łamigłówkę... Otóż mój mąż sądzi, że wygląda jak kartka na ...60-te, nie 30-te urodziny. Też tak uważacie? Mi się podoba, mam go gdzieś ;)

I na koniec:

Kto by pomyślał, że ów wielki koralik oznaczający cyferkę "0" pochodzi z sandałka, który poszedł na śmieci, hihi ;)

5 komentarzy:

  1. Ps. Przepraszam za złą jakoś niektórych zdjęć. Na gwiazdkę razem z mężem fundujemy sobie aparat full wypasik, tak więc po nowym roku się poprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia kartka nie wygląda na 60 lat, powiedz Bogusiowi, że się nie zna:)

    pomysł z koralikiem fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, to chodziło o przedostatnią kartkę, czarno białe tło. Jeszcze bawię się pisząc tu posty i nie zawsze tekst mi wyjdzie tam, gdzie trzeba ;) Dzięki za pierwszy komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo kartek natworzyłaś. Mi najbardziej podoba się właśnie ta na "60-tkę" :). Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie sandałkowego koralika - ja również zostawiam takie "skarby" ;))

    Dziękuję za udział w moim candy - życzę powodzenia w dzisiejszym losowaniu!

    OdpowiedzUsuń