O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 23 listopada 2011

Boże Narodzenie 2011 czas zacząć :)

Na wstępie zaznaczam, że choć poniższe kartki robiłam sama, to wzorowałam się na pomyśle innej osoby - produkcja gwiazdkowa Paulisi z zeszłego roku.
Pomysł z gwiazdką, jako motywem głównym kartki, bardzo przypadł mi go gustu. Oczywiście ja moje kartki przerobiłam kompletnie ze względu na całkowicie inne materiały, do ich tworzenia, ale opłacało się. W każdym razie mi się podoba.
Jednej rzeczy żałuję - że nie mam profesjonalnego aparatu do uwiecznienia ich rzeczywistego wyglądu, zwłaszcza kolorów. Oto 12 karteczek:












Kartki wydają się proste, ale uwierzcie mi, zajęły sporo czasu. Robiąc każdą kartkę wg tej samej mapki powinno być szybko, ale nie jest, bo jakby nie było ostatecznie każda jest inna. Dobieranie kolorów, papierów, tasiemek, tuszowanie i wycinanie zajmuje mnóstwo czasu. Ale gdybym tego nie lubiła, nie byłoby mnie tu :)
Jutro następna seria (drewniana). Zdjęcia co prawda są gotowe, ale muszę je powtórzyć, bo nie ma nic gorszego w uwiecznianiu czegokolwiek, jak złe światło...

2 komentarze:

  1. o jejku! ale wysyp u Ciebie Marzena!!
    fajnie Ci to wyszło. nawet nie wiem która taka naj. niebieskie chyba szczególnie mi się podobają!!
    więc czekam do jutra na kolejne zdjęcia.

    a co do zdjęć, to ja zwykle robię zdjęcia blisko okna, przy dziennym świetle

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzka, supre,...technika dla mnie nieznana, ale bardzo mi sie podoba...niebieska karteczka i ta zlocita z siankiem najbardziej.......ale i tak wszystkie sa cudne

    OdpowiedzUsuń