O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 26 marca 2019

Ubranka

Następna kartka sztalugowa dla dziewczynki, tym razem dla 3 latki. 
Tutaj różyczki są z papieru i są kupione, nie robiłam ich sama. 
Już odzwyczaiłam się używać gotowych kwiatków, wiecznie ten foamiran,  :) 
ale, że swego czasu nakupiłam ich trochę, to teraz trzeba ich poużywać :)









12 komentarzy:

  1. Śliczna, kolorowa i bardzo ciekawa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka, energetyczne kolorki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, energetyczna karteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, energetyczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie wybierałam jak najbardziej kontrastowe kolory, miało być kolorowo na maxa. Dziękuję

      Usuń
  5. Kochana bardzo mi się podoba ta kartka, jest taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, dziękuję za te radosne komentarze. Nic nie umiałam wymyślić do tej kartki, a z braku czasu nie miałam czasu na robienie kwiatów i jakiś tam kompozycji na kartce. Wpadły mi w rękę wcześniej już wykrojone ubranka (cudowny poczworny wykrojnik, cudny) i wyszło w końcu tak jakoś kolorowo ;-) kwiatki na szczęście miałam kupne :-)

    OdpowiedzUsuń