O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 21 marca 2019

Nasze domki wygrały !!!

Domki z masy solnej, które zrobiliśmy razem z moimi dziećmi, a które publikowałam ostatnio wygrały "Wyzwanie zrobione z Mamą - DOM" w Klubie Twórczych Mam.
Ale był pisk i wiwaty, jak oznajmiłam to Hani i Kubie, haha :)
 Dzieci uwielbiają wygrywać, choć tak do końca nie zdają sobie sprawy z tych wszystkich wyzwań. Dla mnie też to ważne, że mogłam dzieci zachęcić do zabawy, a przy okazji nauczyłam się robić masę solną. Bardzo nam miło i bardzo dziękujemy DT Klubu Twórczych Mam, które już mają kilka następnych wyzwań w zanadrzu :)
Nasze domki i banerek:





6 komentarzy: