O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 25 kwietnia 2017

Kotek

Kartka dla dziewczynki wykonana przy użyciu świetnego wykrojniczka kotka z nieregularną falbankową ramką. Wykrojnik był w zestawie z równie uroczymi stemplami (Puurfect Pet Collection Stamps& Die), jako gratis do czasopisma Crafts Beautiful. Jak tylko zobaczyłam to wydanie bez wahania kupiłam, mimo że miałam przy sobie wyliczone grosze, bo przy pomocy tego zestawu można kombinować
 i natworzyć masę kartek dla dzieci. Super sprawa!
Dziś pokażę wykrojnik, jutro stemple.



 Powyższą kartkę zgłaszam na wyzwanie pt "Zwierzaki" na blogu It's just fun

https://itsjfun.blogspot.ie/2017/04/wyzwanie-45-zwierzaki.html





 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz