O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 6 maja 2019

Komunijny exploding box

Komunijny exploding box dla chłopca z księgą symbolizująca Biblię i szufladką na pieniążki, różaniec bądź inny mały prezent.
2 większe kwiatki zdobiące księgę zrobiłam z foamiranu, te malutkie różyczki są zakupione. Chciałam dołożyć więcej swoich kwiatów z foamiranu, ale mama sobie nie życzyła. Uznała, że jej syn nie przepada za kwiatami, a wystarczającą niespodzianką dla niego będzie ekslodowanie pudełka i skrytka z prezentem w środku :)
I w efekcie końcowym wyszło skromne, nie przesadzone w kwiecistej dekoracji pudełko dla chłopca. Ja jestem z niego zadowolona :)











Pracę zgłaszam na wyzwania w:

1) Blog sklepu Miszmasz Papierowy - wyzwanie #43 pt. "Dowolna praca z tekturką"


2) Blog Kreatywny Sklepu Świat Pasji - wyzwanie na maj "Kwiaty handmade"





12 komentarzy:

  1. Podziwiam za zrobienie Boxa. Ja nawet nie próbuję, tak się obawiam takiej formy kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Pierwszy raz będziesz go robiła kilka godzin. Ja ten robiłam ok 4 godz, mimo że już mam kilkadziesiąt boxów na swoim konie. Utknęłam z księga, źle mi się drukował tekst na książkę, za blisko, albo za daleko. Ja mi się w końcu dobrze wszystko wydrukowało, to porobiłam zdjęcia, zapisałam tez w Wordzie plik żeby było mi łatwiej następnym razem. Najbardziej czasochłonne są boxy, w których środek ozdabiasz sama, np robisz sama wózek z papieru, czy tort, czy kosz opleciony sznurkiem z mnóstwem kwiatów w środku. To najbardziej czasochłonne. Ale są do kupienia gotowe tekturki 3D. Wtedy wystarczy je złożyć, przykleić na środku boxa, dodać parę kwiatków i gotowe. Polecam zrobić swój pierwszy box z takimi gotowymi tekturkowymi elementami, będzie dużo łatwiej, szybciej i nie zrazisz się. A efekt i tak Cię miło zaskoczy. Boxy są piękne i okazałe, i duma rozpiera jak wyjdzie piękny i jeszcze wzbudzi zachwyt bliskich :) I jeśli sprzedajesz swoje dzieła to bardzo się opłacają. Ceny boxów zazwyczaj zaczynają się od 50zł w górę, zależy jak skomplikowany i ile ma dodatków czy tekturek. Opłaca się poświęcić kilka godz choćby dla tych 50-60zł. Ja wychodzę z założenia, że zamiast zmarnować 4 godz siedząc przed tv czy komputerem, można zrobić coś ładnego i choc troche zarobić. I tak to lubimy więc korzyść podwójna. Ja akurat robię na użytek własny, nie mam działalności rzemieślniczej

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny box i jednocześnie pamiątka! Pozdrawiam Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, bardzo elegancko się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ostatnio zakochałam w foamiranie i wycinam, lepię i ćwiczę i ciągle mi mało, ale cieniowanych niebieskich jeszcze nie robiłam :) bardzo ładna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko biały foamiran wiec tylko je tuszuje :-)

      Usuń
  6. Gratuluję pomysły, świetny efekt końcowy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromny i ze smakiem, podoba mi się. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba delikatność, brak przeładowania i oczywiście niebieskości :D Fajna skrytka na prezent w formie różańca lub czegoś w tym typie :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń