O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 9 maja 2019

Kartka sztalugowa na Komunię

Kolejna w tym roku kartka sztalugowa, tym razem na Pierwszą Komunię Świętą.
Taka kartka to dobry pomysł, bo można ją ładnie wyeksponować na półce bądź komodzie. Kwiaty robiłam z foamiranu lecz tym razem bez użycia żelazka i według mnie wyszły zbyt płaskie, choć ktoś powie, że i tak może być. Ja jednak wolę gdy płatki kwiatów bardziej wywijają się na różne strony.







Kartkę robiłam pod wyzwanie w Snip Art - wyzwanie #50 "Kwiaty""





8 komentarzy:

  1. Marzenko, prześliczna pamiątka, a kwiatki też wolę bardziej 3d:))

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) ja też 3D wolę, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo lubię kartki sztalugowe 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, piękne kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, kwiaty śliczne:) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i możliwość wzięcia udziału w wyzwaniu na blogu Od A do Z :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka, świetnie skomponowane dodatki. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna karteczka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń