O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 12 grudnia 2017

Świąteczny hurt

Przez cały miesiąc robiłam te 50 świątecznych kartek.
To było duże zamówienie, a mi w między czasie organizm odmówił posłuszeństwa i dlatego tak się przeciągało.
Dziś tylko kilka zdjęć z przygotowań i efekt końcowy, który wylądował na kanapie tuż przed pakowaniem :)
Kartki zbytnio się nie różną, głównie kolorem papieru scrapowego, kolorem sznurka i mają albo digi stempel, albo napis personalizowany z jelonkiem z wykrojnika. Wszystkie mają dzwoneczek lub dwa, eco bazę i białą kartkę papieru pod scrap papierem.
Papiery to "The Gift Christmas" z First Edition Paper.





I końcóweczka:
ps. specjalnie nie pokazuję zbliżeń, bo chcę choc kilka kartek, tych naj, pokazać w osobnych postach...



A teraz czas zrobić choć kilka karteczek dla najbliższych. Mało czasu zostało, trudno. Ile będzie, tyle będzie. Już tak swój rekord pobiłam w tym roku :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz