O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 1 grudnia 2017

Na narodzinki dziewczynki

Kartka z okazji narodzin dziewczynki, bez żadnego napisu, bez żadnej personalizacji,
za to z własnymi kwiatkami z foamiranu
(poza tymi małymi różowymi różyczkami z papieru).




Na ostatnim zdjęciu chciałam pokazać swój najnowszy pomysł na opakowanie dla kartki przestrzennej. Nie zmieściła się do koperty, a nie miałam czasu robić dla niej pudełka... Wsadziłam ja więc do sztywnego foliowego woreczka, przewiązałam wstążeczką, a do środka wsypałam konfetti, znalezione gdzieś w szufladzie, niebywałe, ale w identycznych kolorach jak kartka - biały, róż, błękit :) I opakowanie gotowe!

z którego po linii skośnej do kartki użyłam gałązek/listków,
kwiatów i 3 warstw papieru, poza bazą oczywiście :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz