O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 18 sierpnia 2015

Kartka schodkowa po raz drugi

Tym razem kartka schodkowa na 5 urodziny chłopca. Ma ona przypominać wyglądem autobus lub ciężarówkę, jak kto woli, która wiezie przyjaciół na urodziny solenizanta. Oczywiście z tortem i prezentami. 
Kolorowo, wesoło, jak to latem bywa, i jak to na kartkę dla dziecka przystało :)
W tej kartce podokładałam z każdej strony centymetrów (w stosunku do pierwszej), bo musiały zmieścić się wszystkie wycięte elementy. 
Najpierw odbiłam stempelkami zwierzątka, pokolorowałam je i wycięłam. Powycinałam też z różnych papierów kilka dodatkowych elementów:


Mój szablon wyglądał tak:


Okleiłam go kolorowym papierem i lekko wycięłam jeden skos (na budkę kierowcy):




 

A teraz gotowa karteczka:



Kartkę tę zgłaszam na Wakacyjne wyzwanie w Digi Scrap, gdyż niebieski papier, którego użyłam, symbolizuje morze, zarówno kolorem, jak i pofalowanymi liniami oraz morskimi motywami, jak muszle i rozgwiazdy. Poza tym pojazd pełen wesołych pasażerów jak najbardziej kojarzy się z wakacyjnym wojażowaniem, czyż nie? :)
http://digi-scrappl.blogspot.ie/2015/08/wakacyjne-wyzwanie.html









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz