O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 8 lipca 2014

Stempelki w ruch

Udało mi się kupić masę nowych stempli jedynie za cenę magazynu, do którego były dodane. Pokolorowane akwarelkami i przyklejone na kolorowe papiery w sam raz dla dzieciaczków. 
Magazyn to "Cardmaking & Papercraft", a cudaśne papiery to kolekcja "Forever Friends", dostępna w sklepie Art & Hobby w Irlandii (nie wiem czy podobna kolekcja papierów wyszła też w innych krajach, np Anglii czy Polsce?). 


2 komentarze:

  1. Też je dorwałam - z myślą o dziecięcych projektach właśnie. Stworzyłaś fajne, kolorowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaale slodycz, genialne te kartki, jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń