O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 2 grudnia 2011

Bombkowo :)

Dziś tylko 3 karteczki. Mam nadzieję, że od raz widać, że to bombki? ;)
Od jutra pobawię się w bombki na choinkę. Jest tyle pięknych ozdób choinkowych, że można od tego oszaleć. Więc żeby nie robić z naszego drzewka świątecznego kolorowego misz-maszu, postanowiłam ozdobić ją tym co mam z zeszłego roku plus...malutkie bombeczki zrobione z papieru. Ale to następnym razem...


3 komentarze:

  1. Jutro poprawię zdjęcie ostatniej kartki, bo sama nie mogę na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne karteczki Ci wyszły. i nie mam pojęcia czemu Ci się ostatnie zdjęcie nie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że widać, że to bombki! Środkowa szczególnie mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń