O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

poniedziałek, 24 października 2016

Zamianka

Mam garść wykrojników i chciałabym się powymieniać wycinkami z nich na inne w zbliżonej tematyce. 


Poszukuję:
BN - sanie, gwiazdy, prezenty, choinka, gałęzie iglaste, gwiazda betlejemska

DZIECI - śpioszki, akcesoria niemowlęce (grzechotki, butelki, smoczki,śliniaki), zabawki (konie na biegunach, misie, autka, pociągi)

NAPISY - napisy na wstęgach, litery na tagach, horągiewkach, jakiekolwiek inne napisy, wyrazy wykrajane 

KOKARDA - większa, moja ma takie wymiary:


KWIATY do samodzielnego sklejania. Ja mam poniższe:


 I SERWETKI większe niż moje malutkie:




Wszystko omówimy, szczególnie kolory przed wysyłką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz