O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 7 listopada 2015

CANDY CANDY CANDY!!!

6 listopada 2011r. zaistniałam w sieci jako blogerka. Blog służy mi głównie do ukazywania swojego małego co nie co, a także kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach. Swoje najskrytsze myśli, przemyślenia, teorie, żale i prywatne historie pozostawiam na karkach pamiętnika, który piszę od 7 klasy szkoły podstawowej, a więc długo długo długo, bo aż 22lata (wow, ale zleciało) :)

Z okazji mijającej 4 rocznicy istnienia na blogerze zapraszam na CANDY czyli tzw. rozdawajkę. 

CANDY trwa od dziś do 22 listopada włącznie. 

Nagrodą będą 4 zestawy samoprzylepnych kryształków w 4 kolorach, 2 zestawy tekturek, stemple-alfabet z bardzo oryginalną czcionką, śliczne błyszczące serca 3D (na tym zdjęciu nie widać ich wyraźnie), zestaw motyli 3D oraz 2 zestawy guziczków materiałowych w różowe i fioletowe kwiaty. 
Zapraszam do przeglądanie mojego bloga, gdzie publikować będę nowo powstające "dzieła" :)
Tradycyjnie proszę o banerek na swoim blogu z informacją  (linkiem) o moim candy i blogu, komentarz pod tym postem, a dla osób chcących dłużej ze mna pozostać i czasami tu zaglądać jest możliwość dołączenia do grona obserwatorów (nie jest to obowiązkowe! nie można nikogo zmuszać do obserwowania blogów, a niestety jest to często warunkiem uczestnictwa w konkursach, to naprawdę moim zdaniem nie fair). 

Pozdrawiam i zapraszam do lukania do mnie :)

Nagroda z bliska:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz