O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 22 sierpnia 2014

Kartka w pudełeczku

Dla mężczyzny, w pudełku, na bogato (w sensie z elementami złota), a zarazem skromnie, bo bez zbędnych dodatków (kwiatków, kokardek, koronek, guziczków...). 
W kolorach typowo męskich. 
Pudełko jest po lusterku i już lądowało w koszu, gdy spojrzałam na nie inaczej i pomyślałam, że jest dość duże i wysokie by pomieściło i kartkę, i zdjęcia (a będzie ich sporo) na tą wyjątkową rocznicową okazję urodzin.




2 komentarze:

  1. Fajna kartka dla mężczyzny - ja to z nimi mam zawsze wielki problem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też miałam kiedyś z tym problem. Tym razem rozwiązał się sam dzięki tym papierom. To już kolejna "męska" kartka z tej kolekcji papierów (zakupionych gdzieś kiedyś przypadkiem w TK Maxie)

      Usuń