O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 5 sierpnia 2014

Shaker card dla maleństwa

Moja pierwsza shaker card, czyli tzw. kartka grzechotka. Nie mogę się tu odnieść do żadnego z kursów, bo jest ich mnóstwo, i po obejrzeniu kilku z nich postanowiłam zrobić to po swojemu. Nie obyło się bez przekleństw, serio, i już byłam bliska zrezygnowania, ale...to przecież wcale nie takie trudne, chyba po prostu miałam słabszy dzień. 
Oto rezultat:


Ps. Bardziej dla chłopca czy dziewczynki? co myślicie? Miało być neutralnie, bo mi jeszcze płeć nie znana. Jest tu trochę różu, ale kartka na siłę jest specjalnie kolorowa żeby przypasowała i dla chłopca. No trudno, już tu niczego nie zmienię.

1 komentarz:

  1. Super, dzięki za podpowiedź bo się właśnie zastanawiałam jak urządzić pokój maleństwa w moim nowym mieszkaniu na osiedlu Ostródzka. Ale to też jest mega pomysł na prezent dla pary oczekującej dzidziusia. Dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń