O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 14 stycznia 2012

Nowości!!!

Przepiękne papiery można znaleźć w nowo otwartym sklepie Magiczna Kartka. Przejrzałam wszystkie kolekcje - cudne. Moja ulubiona to seria papierów "Wspomnienia", myślę, że ze względu na ich brązową barwę - to mój ulubiony kolor. Boska grafika. Musze przyznać, że tworzenie papierów musi być intrygujące i zapewne oprócz talentu grafika, trzeba mieć tu duszę artysty. Gratuluję i życzę sukcesów.
Oczywiście ustawiam się w kolejce do candy, bo takie papiery muszą się znaleźć w mojej teczce.
Informacja o candy:
http://magiczna-kartka.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz