O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 23 lutego 2018

"Nie zapomnij mnie"- Lemoncraft

Lemoncraft znów zaskoczył przepiękną kolekcją nowych papierów o wdzięcznej nazwie "Nie zapomnij mnie"/"Forget me not". Te papiery idealnie nadają się do wszelakich prac chłopięcych, ale nie tylko, bo... nie tylko chłopcy lubią niebieski :) Widzę je także w pracach ślubnych.
Bardzo podobają mi się ich kolory, są idealnie dopasowane, a nr 1 i 3 po prostu muszę mieć na swoim biurku. Polecam zajrzeć do sklepiku, bo można je kupić w kilku wersjach (duże, mały bloczek...), do tego obrazki do wycinania i śliczne badziki, a! i motylki o soczystych kolorach, które nadadzą mocny akcent wszystkim pracom na tych papierach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz