O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 12 września 2017

Piękne stempelki

Kupiłam swego czasu za grosze piękne stemple firmy Docrafts .
Nie wiem, która to nazwa stempli, jest kilka: Santoro's Gorjuss lub Simply Gorjuss...
lub Urban Rubber Stamps...
 Bardzo lubię zabawę kredkami akwarelowymi więc musiałam je mieć, uwielbiam tę dziewczynkę, którą widzę na wielu pięknych pracach. Teraz mam ją i ja :)
Postanowiłam zrobić dwie kartki dla młodych dziewczyn, tak na zachętę rozpoczęcia nowego roku szkolnego.
Zaplanowałam zrobić kartki w kształcie taga, użyć do nich kilku warstw papieru, dodatków z różnych wykrojników, tuszów, sznurka, tekturkowej ramki i wyżej wspomnianych stempli. Łatwiej się tworzy jak ma się w głowie jakiś plan.
Jedna obdarowana ma ciemne włosy, dla niej powędruje kartka tag z pokolorowaną dziewczynką w czarnych włosach.
Da drugiej powędruje dziewczynka w jasnych włosach :)
Dziś pokażę pierwszą część pracy czyli odbite i pokolorowane stemple. Jutro i pojutrze kolejne dwie kartki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz