O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 23 lutego 2017

Congratulations

Tę kartkę robiłam z wielką przyjemnością i nabożnością, bo była darowana przez pracowników Lidla jednej z pracownic, która właśnie powiła córeczkę. Dużo osób ją podpisywało więc musiała wyglądać perfekt. Opłaciło się, wszyscy zadowoleni więc szczęśliwa i ja ;)





Pod bukiet wcisnęłam śliczne stópki ze Sklepu Scrap Pasja , a całą kartkę umieściłam najpierw w pudełku z okienkiem, a następnie w woreczku z organzy, których całą gamę znajdziecie na allegro.


Kartkę ośmielam się zgłosić w:


http://sklepikgosi.blogspot.ie/2017/02/wyzwanie-5-kwiatowe-szalenstwo.html


oraz na blog sklepu Scrapek.pl - Wyzwanie nr 55 "Coś pozytywnego" (4.03), bo czy może być coś bardziej pozytywnego, niż narodziny wyczekiwanego maleństwa? :)

http://scrapek.blogspot.ie/2017/02/wyzwanie-nr-55-cos-pozytywnego.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz