O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

piątek, 29 kwietnia 2016

Album na I Komunię Święta

Udało mi się kupić przepiękną bazę na Komunię Św. Ten kielich na jej brzegu jest przepiękny. Zastanawiałam się trochę, jak ją ozdobić, bo w rzeczywistości jest mała i ma tylko 6 kart. Postanowiłam ją wzbogacić jak się da, a przy okazji dodałam 2 karty przycięte odpowiednio do rozmiarów albumu (na szczęście zostały mi z poprzednich albumów). Tekturki ze Scrapińca dodają uroku, do tego kilka tekstów związanych z tą uroczystością i gotowe!
Będzie dużo zdjęć, bo mimo średniej jakości światła (irlandzka psia pogoda) chciałam Wam pokazać każdą z kart. 
Najpierw pudełko własnoręcznie zrobione pod wymiar albumu:


 Album:



I poszczególne karty w kolejności:



I kilka zbliżeń dla cierpliwych, hehe ;)



Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy, wyzwanie pt. Komunia z tekturką:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.ie/2016/04/wyzwanie-2-komunia-z-tekturka.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz