O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 12 listopada 2015

Urodzinowe zaproszenia

Zaproszenia na urodzinki chłopca lub dziewczynki :)

Bardzo polubiłam nowy stempelek tworzący girlandę, jest nawet lekko rozmyty przez zbyt mocne i nieprecyzyjne dociskanie (celowo oczywiście). Nieocenione są też stempelki literki, mam ich dwie czcionki, a kosztowały po prostu grosze (ups, cenciki) w moim Art&Hobby.
Świetna dekoracja kartek dla dzieci i nie tylko.



Ps. Teraz dopiero zauważyłam wieczko słoiczka, co mnie nieźle rozbawiło, ale nie zamierzam tego zmieniać. Lubię spontaniczność, zabawę, a nie sztuczne pozowanie.

I oczywiście przypominam o moim Candy,trwającym do 22 listopada. Banerek pierwszy z góry na prawym pasku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz