O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 29 stycznia 2015

Zaproszenia na Ślub

Oto moje pierwsze wzory zaproszeń na ślub, robionych na zamówienie. Zaproszenia powinny być skromne, zwłaszcza jeśli zamówienie dotyczy dużej ilości, np. 50sztuk. Ja postanowiłam poeksperymentować i zrobiłam 4 rożne pod względem stopnia trudności i dekoracji. I w zależności od tego je wyceniłam. 
Dobrze jest do podanej ceny zaproponować wydrukowanie wkładów/tekstu zaproszenia. Niestety jest to i czasochłonne, i drogie, bo zabiera nasz czas oraz tusz z drukarki. Dlatego jedni pobierają dodatkową dopłatę za każdy wydruk, inny zaś mają ten wydruk w cenie zaproszenia (jak się domyślam wówczas cena zaproszenia jest wyższa niż być powinna). Każdy robi jak uważa za słuszne...
Moje zaproszenia są w kolorach bieli, ecru i złocie. Tak tradycyjnie raczej. Ale kolorów może być wiele w zależności od kolorów dodatków, jakie Państwo Młodzi będą mieli na ślubie i weselu.
A więc od najprostszego do najtrudniejszego, a tym samym najbardziej czasochłonnego:


Ten piękny kolorowy stempelek pobrałam TU .

Niestety nie potrafię sobie przypomnieć od kogo został pobrany powyższy stempel z parką... Może ktoś mi pomoże? Byłoby fair gdybym umiała wskazać jego autora...


 Pozdrawiam :)

3 komentarze: