O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 15 października 2013

Zamianka!!!

Kupiłam swego czasu piękne, duże stemple do kolorowania o tematyce świątecznej (czyli na czasie). Korzystając z promocyjnej ceny kupiłam ich więcej niż potrzebowałam. Moim zamiarem było (i jest nadal) wymienić je na różne, wykrojone wykrojnikami z np. Big Shota, gotowe elementy z papieru (ramki, listki, koła, "baby", "ślub", itp...). 
Do wybranego stempla (na razie mam dwa do oddania, ale może być ich więcej) dodam kartki, z których można mi wykroić różne wspomniane wycinki. Zależy mi na różnego rodzaju i rozmiaru ramkach na napisy/obrazki, także na liściach (tych większych, łodygach...). Oczywiście wszelkie inne wycinki chętnie przyjmę, gdyż nie posiadam na razie takiej cudownej maszynki :)
Nie wiem kto się moją "ofertą" zainteresuje, ale będę wdzięczna za jakiekolwiek wycinaneczki. Nie chcę żeby zabrzmiało to egoistycznie, ale "dwa/trzy" wykrojniczki mnie nie zainteresują. Oczywiście nie musi być tego 5 kilo :) Ale ile się da, aby było warto i dla mnie, i dla Ciebie.
Zaznaczam, że mieszkam w Irlandii (adres podam zainteresowanym).

Poniżej stemple do oddania:


A jeszcze poniżej trzy stempelki z mojej szuflady z gotowymi już, pokolorowanymi obrazkami:






3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ostrokrzew,ramki oraz troche gwiazdek

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę zgłosić, że zamianka zakończona. Zgłosiło się aż 6 dziewczyn, więc mam wycinek co nie miała, prześliczne. Na razie zakup Big Shota odkładam na następny rok :) Dziękuję zainteresowanym i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń