O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 1 października 2019

INFO

Chciałabym poinformować, że ze względu na powrót do Polski i przedłużający się remont domu oraz natłok nowych spraw, nie mam czasu tworzyć, ale wciąż siedzi mi to w głowie. Nie usuwam bloga, absolutnie, ale próbuje usprawiedliwić swoją długą nieobecność wszystkim, którzy jak dotąd mnie odwiedzali. Pojawię się wkrótce :) trzeba zacząć robić kartki świąteczne :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję :) a jest co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    Over 160k women and men are utilizing a easy and secret "water hack" to lose 2lbs each night as they sleep.

    It's easy and works on everybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go grab a glass and fill it up half the way

    2) Proceed to learn this weight losing hack

    you'll become 2lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń