O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 21 maja 2019

Dzień Matki

Kartka zrobiona na szybko, nie miałam warunków by drukować tekst na kartkę więc użyłam gotowe tagi. Tagi te, to gotowe elementy do wycinania z Asica-scrap.pl. 
Kwiatki oczywiście moje z foamiranu. Ten duży "targałam" między palcami ile się da, aby uzyskać jak najbardziej naturalny efekt i znów nie używałam żelazka więc jak widać mimo "targania" jest płaski. Z kolei 3  żółte kwiatki są tylko wykrojone wykrojnikiem i uformowane za pomocą żelazka. W zasadzie same się uformowały gdy tylko pianka dotknęła gorącego żelazka. To jest moc foamiranu! :)



Kartkę zgłaszam na wyzwania w:







9 komentarzy:

  1. Fantastyczna i pięknie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i kwiecista kartka! służą Ci takie szybkie prace:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, o ile ma się gotowe elementy do wycinania lub tagi z życzeniami to służą :-)

      Usuń
  3. Ładnie zaprojektowana i wykonana z widocznym zaangażowaniem praca. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna uroku ta kartka, bardzo podobają mi się kwiaty :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu:"Miszmasz papierowy":)

    OdpowiedzUsuń