O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 13 kwietnia 2019

Wielkanocne jaja

Nie lubię robić kartek wielkanocnych i nic tego nie zmieni. Są ubogie, nie mam pomysłu na nie, a z kolei kartki wielkanocne przepełnione dekoracjami, kwiatami, wianuszkami, kokardami itp. mi się nie podobają. 
W tym roku zrobiłam tylko 5 dla najbliższych.


Nowy stempel, ale niezbyt dobrze odbija więc nie będę linkowac firmy, żeby nie krytykować.

10 komentarzy:

  1. Świetne karteczki.
    To stempel, a już chciałam pytać czy sama rysowałaś zające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, zające są moje, co roku rysuję je sama już od ….kilkunastu lat, tak, tak. Pierwsze rysunki wielkanocne z zajączkami malowałam już w LO (ja nigdy nie kupowałam kartek, sama malowałam na różne okazje, a scrapbooking poznałam dopiero 7 lat temu, Domcia mnie zaraziła, była sąsiadka z lat dziecięcych). Czekaj, LO to było 20 lat temu! wow, szmat czasu :) Wejdź sobie proszę w tagi "Wielkanoc" i przejrzyj kartki do tyłu, wszystkie te rysunki są moje i wymyślone przez mnie. Jedynie ten zajączek z góry, który trzyma jajo odgapiłam z jakiejś grafiki w google, ale jak widać mi nie wyszedł (zwłaszcza jajo, haha). A stempel to ten napis Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę prześliczne karteczki przygotowałaś na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ty też moja droga, już pisałam u Ciebie, że twoje kartki wymagają dużo więcej czasu i poświęcenia, najpierw wyszyć obrazki, potem posklejać wszystko. Równie piękne, a pewnie i bardziej...

      Usuń
  4. Marzenko bardzo lubię te Twoje zajączkowe kartki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te moje powielane z roku na rok zajączki :) dziękuję

      Usuń
  5. Urocze karteczki, a zajączki rewelacyjne!
    U mnie w tym roku też był kryzys, jakoś nie mogłam wymyślić nic sensownego, aż kartki robiłam w ostatniej chwili 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja :) haha, kryzysy dopadają w każdej sferze życia, nawet hobby. Czasami jest to po prostu wyczerpanie :)

      Usuń
  6. Kartki z króliczkami są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń