O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 23 września 2017

Ślub w złocie

Wszystkie kwiatuszki z foamiranu powstały w moich paluszkach.
Cudowny materiał do robienia kwiatów.
Dodam, że nie mam żadnego wykrojnika do robienia dużych kwiatów,
ani do kwiatów z dużymi bądź szerokimi płatkami. Musiałam radzić sobie inaczej.
Duży żółty kwiat wycięłam sobie sama nożyczkami.
Do zrobienia drugiego użyłam prostego wykrojnika koła z falbanką.
Pokażę Wam kiedyś jak to zrobiłam. Przynajmniej mam motywację, żeby zrobić jakiś kursik :)
A! nie mam kolorowych foamiranów, jedynie biały, więc wszystkie kwiatki są też przeze mnie tuszowane. To również kiedyś pokażę :)





Zgłaszam ją na wyzwanie w Flowers Handmade Blog -

Również wysyłam na wyzwanie na blogu I KROPKA -


Pracę zgłaszam również na blogu Scrap Shop - na wyzwanie pt. "Flower Power"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz