O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

niedziela, 16 lipca 2017

Kartka sukienka w opakowaniu torebce

Pierwszy raz wykonałam kartkę-sukienkę, a opakowanie do niej przypomina torebkę z okienkiem, tak, aby uchylić rąbka tajemnicy, co znajduje się w środku torebki :)
Obydwie rzeczy, i kartkę-sukienkę, i torebkę, robiłam pierwszy raz i zajęło mi to dużo czasu, i papieru, bo dwie pierwsze bazy pod sukienkę poszły do kosza. 
Wszystko robiłam na oko, metodą prób i błędów. 
Dodam, że wszystkie kwiatki w mojej pracy wykonałam sama z foamiranu.
To moje pierwsze kwiaty z tej cudownej pianki i bardzo mi się spodobało ich tworzenie, jak i efekt końcowy. Tak polubiłam ich robienie, że już zamówiłam cały zestaw foamiranu, silk foam i różnych "środeczków" do ich dekoracji :)
Kartkę tę, jak i opakowanie torebkę, podpatrzyłam w internecie i tym się inspirowałam. 
Jest tego mnóstwo  w sieci, tak więc nawet nie mam się do kogo odnieść. 
Zainspirował mnie...internet i to, co można w nim znaleźć, a następnie podrobić :)






Pracę zgłaszam na wyzwania w:

1) EgoCraft - wyzwanie #8 - "Pakujemy prezenty", bo moja torebka jest idealnym opakowaniem na różne niespodzianki, w tym wypadku na kartkę z okazji Chrztu Świętego




3) Flowers Handmade Blog - wyzwanie #08 - "Moje ulubione kwiaty", gdyż moje ulubione kwiaty to już chyba na zawsze kwiaty z foamiranu, na mojej pracy, oprócz dużego, to te małe białe z różowymi pręcikami i różowe z białymi pręcikami, jest na nie zbliżenie na zdjęciu nr 3. Malutkie, a tak uroczo wyglądają :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz