O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 21 lutego 2017

I love You

Prosto, klasycznie, minimalnie... najprostsza paleta kolorów...sznurek, brąz, czarny - tak typowo męsko trochę...bez kwiatów, wstążek, bo dla niego...nawet napis odręczny bez wymyślnych czcionek...ale kilka perełek musiało się wkraść :)
Oto moja tegoroczna walentynka:

 Kwiatki dla mnie, kartka dla niego. Pięknie się uzupełniamy :)


Kartkę zgłaszam na 3 wyzwania,w które wkomponuje się ona idealnie, 
przynajmniej tak mi się wydaje:

1) Art Piaskownica "Style - Klasyczny" do 18.03

http://art-piaskownica.blogspot.ie/2017/02/style-klasyczny-edycja-sponsorowana_19.html
 
 2) Blog Craft Passion i wyzwanie #1 "Dowolna praca scrapowa z sercami" (do 28.02)

http://craftpassion-pl.blogspot.ie/2017/02/wyzwanie-12017-z-sercami-challenge-1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz