O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

czwartek, 8 grudnia 2016

WYNIKI CANDY

Trochę spóźnione wyniki, ale nieoczekiwana podróż do Polski pokrzyżowała wszystkie moje plany. A że na wakacjach z internetu nie korzystam niemal wcale, więc wyniki podaję teraz.
Najpierw jednak chcę Wam podziękować za udział w mojej zabawie, za odwiedziny, za miłe słowa, za obserwowanie... Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną dłużej. 
Wkrótce zaczną się świąteczne karteczki i nie tylko...warto będzie tu zajrzeć, mam nadzieję :)
Przy losowaniu pomagała mi moja Hanusia (Kubusia bardziej interesowało jajo :) Nazwiska, po wstępnym zweryfikowaniu i sprawdzeniu czy warunki uczestnictwa spełnione, wypisałam na karteczkach i wrzuciłam do miseczki.
Potem to już Hani rola wylosować zwycięzcę.
Tak wyglądało losowanie:


A więc Candy Rocznicowe wygrywa:

BARBARA NIEZGODA
Do losowania podeszłam bardzo obiektywnie, aby każdą osobę, która spełniła wymagania, wziąć pod uwagę, bez względu na znajomość czy też sympatie. W końcu ma być sprawiedliwie. Ale przypadek czy też dobry los sprawił, że Hania wylosowała Barbarę, która często do mnie zagląda i komentuje moje prace. Jak widać wierność się opłaca :)
 
Bardzo gratuluję Basiu. Proszę podaj swój adres na mój e-mail podany na pasku bocznym. Proszę też wybrać garść wycinków z wykrojników, które mam Ci wyciąć, o ile są Ci one potrzebne :) Można też podać kolory, jeśli tego nie zrobisz wycinki będą tradycyjnie białe.
Dziękuję za zabawę. I do następnej!

ps. W przypadku gdy do tygodnia, tj do 14.12.16 osoba wygrana się nie zgłosi, wylosuję kolejną, ale mam nadzieję, że to nie nastąpi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz